måndag 3 augusti 2009

We're going to Palmaaaa...

Det är en himla tur att jag ska på vilovecka nu. Bort till Solen! Det känns smått oförjävligt. Föregående vecka bjöd på lite väl mycket – dock inte SOL… Eller jo, såna med lime i blev det några stycken.

Helgens urladdning var fenomenal. Lördagen var på alla sätt något att hänga i granen.
Den började med ett mess från SL. Hade ju totalt missat att jag skulle möta upp några för att spana in paraden.
Väl vid Mariatorget, något försenad, så var alla på plats; SL, MO, JS och några till med tillhörande ungar. Senare anslöt även KK och CK. En snabb prommis på söder och jag springer oväntat på ES innan vi till slut når Medis för lunch. KK och CK tröttnade och var allmänt matta efter fula grimaser från undertecknad. Jag anslöt återigen till SL och MO som nu fått sällskap av KO. ÅS kom också glädjande nog efter en stund. Jag, ÅS och MO tog oss sedan till ÅS för mellanlandning och minidusch. Senare skrämde vi slag på grannarna hos SL. Det blev grymt. Vi gick även till GG. Mindre grymt… TS hem.

Är det någon mer utöver jag som blir konfys av alla inlägg där personer benämns utifrån deras initialer? Om ni någonsin ser ett sånt här inlägg till i denna blogg – Skjut mig! Utan någon som helst reservation. Skjut mig!

Som ni ändå bör förstå, så behöver jag vila. Jag är i stort behov av den kommande rekreationsveckan. En dryg vecka i en 3-rumslägenhet på 13:e våningen med balkong mot havet. Det får jag överleva. Imorgon drar jag till PALMA och möter upp HSMcL, TRK och A(H1N1).

I slutet av nästa vecka så är jag tillbaka. Förmodligen i den så klassiska kulören falurött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar